Subject: FW: TTO kohustusliku vastutuskindlustuse seaduse rakendusmääruste kooskõlastamine
From: "Gerli Liivet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Juhatus" <[email-masked]>
Date: Wed, 25 Sep 2024 13:23:27 +0300

Tere,

Eesti Õdede Liidul ei ole eelnõu täiendamise ettepanekuid.

Tunneme siirast muret, et rakendusaktide eelnõud valmivad nii vahetult
enne seaduse jõustumist. See loob suurt ebakindlust teenuse osutajates,
sest tervikvaade puudub.

Gerli Liivet

Eesti Õdede Liit

Asepresident

From: Info <[email-masked]>
Date: Wednesday, 11. September 2024 at 13:47
To: Juhatus <[email-masked]>
Subject: TTO kohustusliku vastutuskindlustuse seaduse rakendusmääruste
kooskõlastamine

  _____

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, September 11, 2024 1:26:55 PM
To: Eesti Kindlustusseltside Liit <[email-masked]>; Eesti Arstide Liit
<[email-masked]>; Eesti Haiglate Liit <[email-masked]>;
Eesti Perearstide Selts <[email-masked]>; Eesti Hambaarstide Liit
<[email-masked]>; Info <[email-masked]>; Eesti Ämmaemandate Ühing
<[email-masked]>; Eesti Eratervishoiuasutuste Liit <[email-masked]>;
Eesti Kiirabi Liit <[email-masked]>
Subject: TTO kohustusliku vastutuskindlustuse seaduse rakendusmääruste
kooskõlastamine

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta
eelnõu arvamuse avaldamiseks.
Link EISi
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/40d206bf-cc59-4ebc-95e7-163
d6647f25c
Tagasisidet ootame 25. septembriks
Pealkiri: TTO kohustusliku vastutuskindlustuse seaduse rakendusmääruste
kooskõlastamine

Registreerimise kuupäev: 11.09.2024

Registreerimise number: 1.2-2/88-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked]
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee